loading...
دانلود نوحه های جدید و قدیمی
محمد بازدید : 4809 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (2)

                                   

         گل ارغوانم،یار قد کمانم                          بی تو بی نشانم

      ای تمام هستم ،من ز پا نشستم                میروی ز دستم

                                 زهرای من ،زهرای من خدانگهدار

                                                       

                                                              دانلود نوحه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید نجفی در تاریخ 1392/01/01 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم ... خیلی ذل تشینه ...

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1391/10/11 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

سلام..

ببخشید من واس وبلاگم کد نوحه گل ارغوانم رو میخوام...

چیکار کنم؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید(انتخاب چند گزینه مجاز میباشد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 7,352
  • بازدید کلی : 856,352
  • کدهای اختصاصی