loading...
دانلود نوحه های جدید و قدیمی
میثم بازدید : 2560 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمگین ماه محرم

 

 

چی تو سرت داری که حالمو شیدا میکنی
چی تو اسمت داری که اشکمو پیدا میکنی
چی تو سرت هست که دنیا دارن تماشات میکنن
تا گره باشه تو کاری همه صدات میکنن
آقا
آقا دوست دارم
یه لحظه از صحنت
چشم بر نمیدارم
آقا
آقا دوست دارم
تو این دنیا جز تو
کسی رو ندارم
دلم هواتو کرده
هوایی کردی دلمو
دلم هواتو کرده
خدایی کردی دلمو
آقا جون قربون اون
عکس غریبونت بشم
آره من عاقلمو
باید که دیوونت بشم

آقا
آقا دوست دارم
یه لحظه از صحنِت
چشم بر نمیدارم
آقا
آقا دوست دارم
تو این دنیا جز تو
کسی رو ندارم

 

 

دانلود آهنگ غمگین ماه محرم سعید کرمانی به نام اقا جون

DOWNLOAD

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید(انتخاب چند گزینه مجاز میباشد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 10,813
  • بازدید کلی : 859,813
  • کدهای اختصاصی