loading...
دانلود نوحه های جدید و قدیمی
میثم بازدید : 2825 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (1)

دانلود مداحی ده شب محرم حمید علیمی

شب اول اضافه شد

شب دوم اضافه شد

شب سوم

شب چهارم

شب پنجم

شب ششم

شب هفتم

شب هشتم

شب نهم

شب دهم

 

دانلود مداحی شب اول


روضه حمید علیمی - هرچی داریم از امام حسین است(سخنرانی )

 

DOWNLOAD

 

دانلود روضه این قاقله تا کربلا دیگر ندارد فاصله

DOWNLOAD

 

دانلود شور علیمی 1393 - من جز حسین یاری ندارم - دل بر غم او میسپارم

DOWNLOAD

 

دانلود سینه زنی ارام و تک زنی علیمی 1393 - نگاهم کم که از عشق تو بی تابم - تویی رویای هر خابم

DOWNLOAD

 

دانلود سینه زنی ارام 1393 - سینه تنگه ان نوایی باصفایی شاه عشقم

DOWNLOAD

 

دانلود تک زنی احساسی - شادی برای تو غم عالم برای من - از ماههای سال محرم برای من

DOWNLOAD

 

شور 1393 - تو دلم غوغا شد چشم من دریا شد  قلب من دریا شد مادرم زهرا شد

DOWNLOAD

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

شب دوم محرم

 

 

سینه زنی ها 

 

شب و روز من سر امد سر کوی انتظارت - نگه تو مست و ناز دل خلق بی قرار است

DOWNLOAD

علم میزنم به دل رنگ مشکی غم میزنم - تو این تکیه های محرم همش دارم زندگیمو رقم میزنم

DOWNLOAD

شور و تک زنی و روضه اخر  - الا نگار اشنا شب غمم سحر نما - مرا به نوکری خود شهاب تو مفتحر نما

DOWNLOAD

تک زنی - به غلاده نفس گشتم اسیر - شدم زار و شرمنده و سربه زیر - تهی دستمو بی نوا و فقیر -ولی کس نگوید ذلیلم ، حقیر

مقام بود بس بزرگ و خظیر - امیری حسین و نعم الامیر

DOWNLOAD

دانلود شور های شب دو محرم 1393

هرکه دارد هوس کرببلا یاحسین - کاروان دل رود سوی حرم یاحسین

DOWNLOAD

سینه زنی سنگین- گفتم حسین گریه زمزم شروع شد - سالی گذشت و ماه محرم شروع شد

DOWNLOAD

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شب سوم محرم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/08/21 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا نوحه ی زده به سرم هوای حرم....
بزارین برای دانلود ممنونم از شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مداحی کدام مداح اهل بیت خوشتام می اید(انتخاب چند گزینه مجاز میباشد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 1,251
  • بازدید سال : 7,730
  • بازدید کلی : 856,730
  • کدهای اختصاصی